@Calle01 sa:
@Slangen sa:
@Calle01 sa:
Om Kamp är lite seriös med sin fotbollskarriär så torde valet vara lätt. Han vill väl inte spela i division 1 nästa år?
Till SMP säger han att han själv hellre går till Öster sett till tabelläget. Men vem ska han peta? Drott? Ska vi isåfall spela helt utan defensiv nästa år? Kan bli sevärt men kanske inte så taktiskt.
När jag skrev mitt inlägg var det utifrån Kamps perspektiv. Om han är talangfull och duktig tycker jag inte han skall rädas den nuvarande konkurrensen i Öster utan ta kampen. Om han är vad Öster behöver är en annan fråga. Jag gillar Drott och tycker han är väldigt viktig för dagens Öster. Hoppas Järdler har koll på lagbygget.
Har sett Kamp ganska mycket i Kristianstad och tror absolut att han är värd att satsa på. Har lite samma kvaliteter som Calle J, så kan passar bra att ta in honom i truppen nu i sommar, så att han finns på plats när Calle lämnar i vinter. Men tycker mest att det är fascinerande hur vi hittills bara har värvat offensiva spelare under gamle ytterbacken Järdler.