Redarmy88 1 poäng på de tre senaste matcherna Admir på väg till Oxford? Dragan spelar ytterligare 90 min Fri entré, sviker Medgångarna? Robin M står han? När får Sobo debutera? Status på DJ? Kvalkampen är körd? De kan man tro för igår försvarade vi ett 2-1 underläge..
TerrorTeddy Fredags fest mot fanskapet Frej. Nu reser vi oss från askan och ur elden och sjunger fram laget till seger. Sen tar vi en välförtjänt Guinness på Bishop efteråt.
TerrorTeddy På fredag är det fredag, och på fredagar ska man ha kul. Då ska vi sjunga, klappa, vifta med flaggor för Öster, dricka (valfritt) och ha tokskoj oavsett.
per gustafsson Full stöttning gäller. Grabbarna behöver vårt stöd. Eventuellt gnäll och kritik framför vi efter matchen. Se nu till och ta med minst en kompis som inte brukar gå på fotboll så att vi kan bli riktigt många.
Redarmy88 Vid vinst bör dessutom kontraktet vara helt säkrat även om vi gärna tittar uppåt i tabellen.
TerrorTeddy Fullsatt, folkligt, festligt, familjärt, fanatism, fanatiskt, fredag, Frej, förfest, fantastiskt.
Bissan Är Dragan verkligen avstängd? Tyckte det stod två varningar i TV-rutan då han fick sin varning???
Lundan Måste även dem som har säsongskort också boka eller beställa sina biljetter tills matchen imorgon?
Calle01 @Lundan sa: Måste även dem som har säsongskort också boka eller beställa sina biljetter tills matchen imorgon? Nej, du kommer in på abonnemanget.
outdoor_miner Min gissning: Malmkvist Lindblad - Vasilj - Karlsson Björkén - Shaze - Drott - Crona - Strand Fuhre - Bajrovic
Sääf Känns som det blir tre mittbackar idag med tanke på skadorna. Robin Sundli Mario Månz Fritte Crona Drott Strand Fuhre Bajje Östlind Askebrand lär spela KJl för Sundli, men jag tycker Kalle varit svag på framför allt fötterna i år så hade gärna sett Sundli från start en gång.
Labila Kabila @Bosse Back sa: Hur är Johannessons skada. Var inte ombytt till gårdagens träning. Pavic var inte med på de intensivaste övningarna. Darmin var med fullt ut.
Ako @Labila Kabila sa: Darmin var med fullt ut. Hade han full målvaktsutstyrsel, eller stod han i bara mässlingen? ;)
Ols Två skador och en avstängning. Det märks direkt på bänken: Sobo, Sundli, Östlind, F Lindblad, Örnblom, Avdic, Mubaarak Nuh Och Örnblom skulle ju inte ens vara där utan få speltid i Ängelholm. Tänk om man hade man sålt Bajrovic