Ja, jag får be om ursäkt för min hårda ton (som det ser ut att vara i textformat), det är klart att det är ett kul initiativ. Men jag hade gärna sett EF gå ut med detta på hemsidan också, med tydlig information vad som gäller för de som vill se matchen, det finns ju medlemmar kors och tvärs över vårt avlånga land som tänkt åka dit på egen hand. Hur gör man då, till exempel, det finns några frågor som kan behöva besvaras. Det är fritt inträde, och billig resa med Öster. Intäkterna blir det en vinstaffär eller hur ser det ut med det, med mera. Smart om det inbringar stålar till Öster såklart. Om det nu är ett samarbete borde väl betalande medlemmar få veta detta officiellt istället för att det skrivs i en tråd. Det sagt med respekt för att ni arbetar ideellt för vår kära förening! Men i grunden ja, skitkul och bra sätt att locka många Österfans, det känns som det kan bli en succé.
Edit: Efter detta inlägg lägger sätter jag punkt för mig i denna tråden tills vidare och tänker pusha för detta arrangemang så att vi blir så många det bara går!