@AVGÅ
_
ALLA sa:
@Per Johansson sa:
Eller så skapar man en ramsa just för att uppmuntra en ny spelare som faktiskt varit avgörande för laget och får han att känna sig välkommen i föreningen och uppskattad av fansen. Låtens varande eller ej låter jag dock riktiga EF:are avgöra och inte nån som skapade inlogg här 4:e november 2019. Att komma in här och klaga då känns oseriöst om något.
Gör man 1 mål på 9 matcher i Superettan kan man inte räknas som avgörande, och med din logik så bör varje ny spelare få var sin låt vilken är väldigt oseriöst. Låtar förtjänar endast spelare som har gjort ett stort avtryck i klubben och inte någon som har varit här i 2 månader.
Sen vill jag även påpeka att det finns folk som har följt laget hela livet men inte har registrerat sig eller läst forumet tidigare, så ditt indirekta påstående om att man inte kan ha en åsikt för att man registrerade sig nyligen är löjlig.
Min point var att det känns oseriöst att regga sig här 4:e november och att ens första inlägg går ut på att klaga på oss som brinner för klubben. Alla har rätt till sin egen åsikt givetvis oavsett om man är ny här eller varit här länge. Man kan vara lika mycket Öster-supporter för det.
Men om vi ska blanda in statistik så har Keene spelat 688 minuter sammanlagt för Öster sen han debuterade i slutet av Juli och gjort 2 mål på dessa vilket placerar honom på 6:e plats i den interna skytteligan. Ingen insats som på något sätt gör honom till en Österlegend vilket jag heller aldrig påstått, men det känns tråkigt att bli påhoppad som oseriös och löjlig när man försöker skapa något för klubben och dess spelare.
Nu lägger vi ner detta då det blir väldigt mycket off topic i denna tråden och använder den till det den är till för.
Om ramsan hamnar på läktaren eller ej får framtiden utvisa. ❤️