Petter Bengtsson Oldtimern Kalmar tränas av finske Toni Koskela. Han har fått en rätt tuff start med vad som åtminstone just nu ser ut att bli tre raka förluster.
outdoor_miner PeterHansen Okej, det visste jag inte. Knäet också? Tydligen specifierar regeln att det bara är bakåtspel med foten som bestraffas, hade ingen koll på det och kände som du.
PeterHansen Kommer AIK undan med årets första nolla är det på mer tur än skicklighet. Kaos emellanåt.
antzzo Otroligt oförtjänt vinst av AIK, totalt utspelade i 97 minuter, men KFF har kassa offensiva spelare och skönt att de fortsätter förlora
PeterHansen HIF med i toppen i år? Detta Östersund ska vi väl ha chans att få 0-0 emot åtminstone. 🫣😁
Petter Bengtsson ComparN Det blev till slut en jämn match, men tyvärr tror jag att Helsingborg blir topp tre. De har tillräckligt många bra spelare och är svåra att rubba på Olympia. Dessutom har de fått en hyfsad start på serien.
Oldtimern Östersund hade flera jättechanser o kvittera på slutet, målisen räddade Helsingborg, men Östersund blir ingen enkel match för Öster, tuff serie superettan.
PeterHansen outdoor_miner Ja alltså att spela tillbaka med allt utom benen visste jag var okej men med knä/lår kan man ju ändå medvetet spela hem från ganska bra avstånd om bollen är en bit upp i luften. Inte som från mittcirkeln gång på gång som det var över EM-92 men som i exemplet vi såg här av HIF.