Bissan Calle01 Superettan är som vanligt märklig, men ikväll håller jag stenhårt på Örebro och Helsingborg, de två lag jag höll som våra huvudmotståndare innan säsongen startade…
Oldtimern Verkar som utsikten VSK, springer hem detta lätt, 3 klara målchanser för utsikten första 5 min , helt sjukt
Redarmy88 Man måste imponeras av HIfs stöd oavsett vad man tycker om klubben. De fick bort tränarna i övrigt har de haft en välfylld hemmaläktare samtidigt som man fyllt bortaläktarna. Hoppas på kryss!
Oldtimern Tyvärr Helsingborg ser svagast, utsikten tillåts spela tufft, lite märkligt , tror inte vi får nån hjälp av HIF tyvärr
Oldtimern Man kan förundras över Värnamo spelade till sig många chanser borta mot Malmö detta med ett lag fullt avd div 1 spelare, de borde nästan vunnit , med alla chanser
ZWEMPA Oldtimern Men det blev ändå inga poäng till Finnveden och nu är det många lag som flåsar dem i nacken. Dom är absolut inte säkra.
Plantagenparkeringen Vore kul med många derbyn nästa säsong. Hoppas både Värnamo och Kalmar håller ut 😉 Mjällby, Halmstad och Elfsborg det kryllar av lag inom 1.5 timme.
Oldtimern Läste HIF spelare omdömena om utsikten, verkar som de har en taktik som passar bra i superetta, de parkerade tydligen bussen även mot HIF hemma, märklig taktik, tur den inte höll.
Valance Oldtimern Parkera bussen, gå på kontringar, perfekt fotboll som passar Superettan. Tråkig men effektiv fotboll.