olka6806 Oldtimern Nja, nu pratar ni nog om olika personer...Jag tror det är Utsiktens tränare som avses.
jon stefanps perfekt, då går Öster under radarn och ingen mer spelare behöver ju säljas efter Herdonsson
jojolaget Tufa lämnar Skövde och flyttar hem till Island. https://fotbolltransfers.com/nyheter/officiellt-srdjan-tufegdzic-lamnar-skovde-aik/188322
Sniper jojolaget Jag hade också flyttat till Island om det stod mellan det och bo och träna i Skövde alla dagar i veckan 🇮🇸
Labila Kabila jojolaget Ahh, därför han och Irena manglat ut bilder på pojkarnas matcher den senaste veckan, jag trodde han bara var på semester.
Strand jojolaget Jag kan föreställa mig att han muttrade det lokala ordspråket "Skövde, stan ingen behövde" när han hoppade in i bilen med väskorna packade. (Dock sades nog detta utan den grova dialekten som ofta hör till denna typ av uttalande)
stefanps 6070 kollar VSK-Getingarna på plats. Den siffran måste väl vi ändå kunna överträffa i Allsvenskan om vi går upp?
TuffeUffe Ryktas om Ahmed Yasin till Degerfors. https://fotbolltransfers.com/nyheter/uppgifter-degerfors-if-jagar-ahmed-yasin/188299 Edit: Om de tappar Lindgren och Yasin är tänkt att ersätta så skulle jag säga att det är en kraftig försvagning.
Calle01 Västerås förlorar mot Häcken ikväll, trots bra spel. Fortsätter deras ineffektivitet blir det givetvis Superettan nästa år. Det jag ändå imponeras av är deras förmåga att hitta spelare från lägre divisioner, bl a från Norrby och Assyriska (Södertälje). Det går m a o att spela bra fotboll med små resurser.
jojolaget Calle01 9mål (varav fyra borta på kycklingfarmen) och 8 poäng på 13 matcher är knappast framgångsrik värvningsstrategi. Men visst finns det fina spelare neråt i serierna, Vito hittade ju Lucas B
outdoor_miner Calle01 Det går m a o att spela bra fotboll med små resurser. Fast med tanke på att de bränt genom 35-40 miljoner av Lindelöf-pengar på sex år så vet jag inte hur små resurserna är egentligen...
Calle01 jojolaget Nja, när pengarna inte finns får man ju hitta bra billiga spelare istället. Och Allsvenskan är långt ifrån slut. Men Öster är också på rätt väg. Lucas B är ett bra exempel.
Oldtimern Skövde bekräftar på sin officiella hemsida att huvudtränaren väljer att lämna klubben - för att flytta till Island. Tufegdzic har sin familj på Island - och han har även tränat flera klubbar där. Han och Skövde har gemensamt kommit överens om att bryta samarbetet.
Oldtimern Tufa var nog inte den tränare öster hoppades, tror månfa tränare hade klarat o få upp öster förra året, en miss helt klart , liksom en del värvnigar , typ målisen, som väl var katastrof,
Eckart Oldtimern Vad är det som gör att du i det ena inlägget skriver normalt och i det andra inlägget inte gör det?