WittonAlbion Norrby trycker på allt vad de förmår, men det är för klent och försent. ÖFK ser ut att sensationellt klara en kvalplats !
WittonAlbion Jag sade det i april; BP går upp. Och jag säger det nu; vid den här tiden nästa år är BP ett Superettan-lag igen och vid den här tiden om två år är de klara för Norrettan. Allt detta är sedan gammalt, men kom ihåg var ni läste det först.
Hansen WittonAlbion 2025 vinner de Norrettan. 2026 vinner de Superettan. Kom ihåg var du läste det först.
WittonAlbion Och där satte J-Södra 1-0, sanslöst. Om bara ÖIS tagit poäng så hade Järdler fått kvala och det hade han inte fixat. Verkligen synd.
WittonAlbion FFF avslutar säsongen med en urstark 5-0 win mot Lunds BK. Efter haveriet första tredjedelen av säsongen så har man spelat som ett stabilt SE-lag resten av säsongen. Oavsett om det blir ÖIS eller ÖFK som får möta dom så sticker jag ut hakan lite och sätter en slant på FFF. Även SAIK i Norrettan har en bra säsong i ryggen och kommer att bjuda upp till match om en plats i SE 2023.
WittonAlbion Härligt att höra, jag tror avgjort att FFF har större möjligheter än Sandviken att slå ut Östersund. Det blir en mycket, mycket intressant kvalserie.