DeppigPojk Såg precis tacklingen från Nilden i BP i matchens slut, hoppas någon österspelare ger tillbaks till skitungen nästa vecka
lfcred Villenyblom Man undrar ju lite vad Peking hade varit utan en 33 årig nyman och en 31 årig Karlsson 🤔🤔 Superettan ?
xonitex Kollar Värnamo - Gais. Att skjuta lönar sig kan man konstatera sig. Två skott där det studsar rätt för respektive lag.
Ruuben BP gör 6 mål i en galen match. Öster har gjort 7 mål på de senaste 15 (!) matcherna, det är inget annat än katastrof, nu måste det fanimej komma igång lite målproduktion. Utmärkt om det börjar imorgon mot ett sargat Sirius.
Villenyblom lfcred Off topic-kritiken når verkligen inte dig. Du klagar på att du får personliga påhopp men är lika hetsig själv över ett inlägg jag skrev för typ en månad sen lol. För allas trevnad så väljer jag att inte ta fighten så knäpp en bärs och fira segern
Tompa Värnamo verkar vara på gång och deras nyförvärv levererar. Hoppas våra gör detsamma i morgon! Vilket mål deras nya finne gör! Oj!
Redarmy88 Brofästet kryssar borta mot bottenlaget Trelleborg. Imorgon kan Västerås gå upp på samma poäng och en delad andraplacering. Att Brofästet inte springer hem serien mer sin trupp är ju ett stort underbetyg.
lfcred Redarmy88 Kan man hoppas på ett kvalmöte i höst där vi kan cementera Kalmar i SE och oss i AS ? 🙏🏼 Att avsluta säsongen genom att vinna ett kvalderby mot kääälmäää på ett fullsatt Visma/Spiris hade ju varit 😍
Labila Kabila lfcred Kan man hoppas på ett kvalmöte i höst där vi kan cementera Kalmar i SE och oss i AS ? 🙏🏼 HerreAdde, det är verkligen inget jag skulle hoppas på. Mitt hjärta skulle inte klara av ett sånt kvalmöte.
Redarmy88 lfcred Kan man hoppas på ett kvalmöte i höst där vi kan cementera Kalmar i SE och oss i AS ? Nej tack är nog inte bra för varken hjärta eller blodtryck. Dock tror jsg definitivt att vi hade haft fördel när man jämför dagens trupper. Vi kommer hålla oss kvar utan kval
Sääf Sr Norrköping utan totte hade legat efter oss. Vi borde tagit minst en pinne där. Precis som i flera andra matcher. Nu måste vi börja plocka…