Jovars Calle01 Han har trots allt gjort 32 landskamper som mittfältare. Samtidigt som majoriteten av Blåvittfansen (på X) länge ifrågasätt varför man spelat två mittfältare som mittbackar - med tanke på att Erlingmark också är det i grunden. Känns av den anledningen som en rimlig ersättare till duktige Kruse när han är avstängd.
Calle01 Jovars Vi får se. Det var inte förra veckan han spelade som mittfältare i landslaget. Hade han varit bra innermittfältare fortfarande hade han aldrig blivit mittback.
Lindstig Årets ljug gjordes nyss av Värnamos nya finne som de värvat från Helsingfors när han sa att han gillade stan (Värnamo alltså) 😂😂😂
Calle01 Tar emot att skriva men Värnamo är bättre än Öster och värvade rätt finnar. 2-1 nu till Fonus.
DeppigPojk Söder sånna här inlägg är vad som leder till dålig stämning när inne. Öster gör en kanon värvning i suhonen, och det är spelare med olika profiler. Dock att du ska klanka ner våran för de har gjort en bra värvning leder knappast till något positivt
DaKlonker Söder Japp, tyvärr tror jag den skitklubben kommer jag göra en ”great escape” och lösa nytt kontrakt.
Tompa ”Att göra en Öster” Att klumpa halva laget eller mer framför målvakten när man slår hörnor. Enligt HBO-kommentatorn. Kul att vi bidrar med något.
ZWEMPA Värnamo är ungefär som en fluga. Man viftar bort den och den kommer tillbaka. Dags att ta fram flugsmällan nu…
SimonJohansson ZWEMPA Vågar man hoppas på värnamo seger mot degerfors i nästa eller ska man hoppas på kryss? Stora frågan
Ruuben Värnamo är äckligt nära vinst i oroväckande många matcher, tur för oss att de inte lyckas ta 3-poängarna. Så länge de kryssar sig fram så kommer de inte ikapp oss.
stefanps Ännu en spelare som kan lämna Värnamo: https://fotbolltransfers.com/nyheter/kenan-bilalovic-pa-vag-bort-fran-ifk-varnamo/205060
Tompa stefanps Även Grozdanic vad det verkar. https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/kroatisk-klubb-har-lagt-bud-pa-emin-grozdanic-/
ubie67 Många "toppnamn" som lämnat både Mjällby o Värnamo nu, lite roligt/märkligt då helt olika förutsättningar topp o botten där just dessa säkerligen behövs.
Calle01 Jovars Såg att han fick bra betyg. Jag får väl pudla även om jag inte tyckte han var så fantastisk.