Bancroft Oldtimern, din gamla röv. Det är ju då så att en massa spelare kommer att lämna IFKN nu i december - de är sämre förberedda än vad vi är. Här kommer det att bli en ruljans som heter duga. Lägg därtill en organisation som blött pengar de senaste säsongerna med illavarslande röda siffror vartenda år nu på sistone - den hårt pressade organisationen måste nu bantas än mer. Det kommer att vara ett helt annat Peking som går ut i premiären av Superettan 2026 i april jämfört med dagens lag. En och annan klasspelare stannar säkerligen, men den stora majoriteten kommer att lefta.
Oldtimern Moberg Karlsson sänkte ju oss, han är väl kvar o ävenderas skyttekung, totte Nyman, vad jag läst, finns de nån chans att vi värvar tillbaka Jansson, tycker han var bra senast o kunde ersätta krizak
Bancroft Tror inte Chrille Nyman är sugen på Superettan 2026, men visst - han blir en av få i deras startelva som möjligen stannar för att föra upp laget till Allsvenskan 2027 och då antingen lägga av eller varva ner i lägre divisioner. Betänk hans ålder. Tror vi kommer att få se en större spelarflykt från IFKN än från oss. Lägg därtill en ny tränare och en styrelse i gungning. Det kan bli en mycket stökig vinter för Peking.
HB352 Bancroft Totte lämnar inte. Han skrev nyss ett treårigt kontrakt och är nästintill helgonförklarad i Peking.
Oldtimern Detta visar ju att superettans topp var minst lika bra eller bättre ÄN allsvenskans bottenlag
Calle01 Oldtimern Det hade varit att ha Öster i ett kval av bara den anledningen, att se hur vi hade stått oss mot ÖIS, Vi får betänka att Öster har ett 48 ggr bättre försvarsspel än Peking. 0-0 i Göteborg och 1-0 i Växjö?
Anders antzzo En skugga av det han var en gång. Bäste mittfältare i allsvenskan när IFK vann. Men det är tio år sen nu…
Oldtimern Jag tror varken Öster Degerfors eller hbk hade klarat öis,i ett kval, de har vad många lag i Allsvenskan saknar, spets. Nu är de t full skjutning av bengaler o matchen avbryts, tragiskt o riktigt illa ,
Tompa Pekings fans skämmer ut sig för lång tid framöver. Pinsamt! Vi åkte i alla fall ur med äran i behåll.
somsolen Tompa Vi bär väldigt värdiga mot spelare och organisation efter slutsignalen. Det gjorde mig varm i hjärtat. Vad Pekings fans håller på med är inte värdigt.
Bancroft Inte helt dumt ur ett Österperspektiv om IFKN får börja Superettan 2026 med poängavdrag och tomma läktare. Vilka sorgliga skämmen 😟
Tompa Pinsamt för alla som älskar fotboll detta. Bojkottar härmed allt från den staden i framtiden. Sorgliga människor i en sorglig stad. Inte ens Eldkvarn känns bra längre. Plura m fl måste ju önska att de föddes någon annanstans.
Bancroft Det är åt h-vete, jag som älskar bengaler och hoppas på att någon gång kunna dra av en helt tillåtet i framtiden. Pekings fans kan ju dra åt h-vete.
Bancroft sandjohansson Det håller inte, även om jag vill kunna tänka som du. Det här förstör för pyrot. Men förbannat fint och bra sagt med ”no pyro, no party” 🧨