Szabo Inte oväntat att Bajen krossar de flesta på hemmaplan. Synd det gjordes så stor grej av vår match där.
antzzo Kanske Öster kan släppa den matchen nu och dominera igen som man gjorde mot Örebro och Brage i cupen. SKa också tilläggas att Örgryte körde med samma aggressiva spel som Öster gjorde mot Bajen
PeterHansen Slog på Bajen där Axén säger att det nog inte hade varit bättre att parkera bussen. Nu gav Örgryte det i alla fall ett försök. När Öster gjorde samma sak skulle tränarn lämna in nycklarna. 😁
PeterHansen antzzo Nä det måste vi inte. Det är 27 omgångar kvar efter Oddevold. Men det vore bra med en seger. 😁
antzzo ABW inhopp i paus, skapade inte en enda målchans. Daniel Ljung inhopp i paus. Totalt Osynlig. Hörde inte hans namn från kommentatorn sista 20 min
DannePsFrisparkar Redarmy88 Kanske därför han tillslut valde speltid i Ljungskile. Jag undrar vilken form tatu är i som fortfarande inte valt en klubb än. Spela superettan med halvdan lön är fan så mö bättre än att träna på egen hand utan lön.
Oldtimern Dagens resultat innebär att Öster ligger sist i superettan,, har det någonsin hänt, jobbigt läge o press på laget , inför måndagen, hur många är oroliga
Hasse-Hattrick Oldtimern https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/superettan/tv-oster-fortsatt-sist-i-superettan-efter-overkorning---brage-fortsatt-med-i-to 6 år sedan. Vi kommer alltid tillbaka!
PeterHansen Hasse-Hattrick Nja, 7 säsonger sedan. Tuffa 2019. (För övrigt 1-0 där av Kouakou.) 2007 var vi också jumbo: https://www.svenskafans.com/fotboll/177703 Skillnad: nu är det bara omgång 3 och vi har inte ens spelat vår match i omgången än.
Oldtimern Är ingen Kalmar fan, men måste stäga de imponerar mot aik, klart bäst första 20 min o borde gjort nåt mål på sina chanser, AIK imponerar inte . Landslagsmålvakten gjorde nyss en vansinnig utrusning till halva plan o var när krossa en kalmarspelare skadade en egen i stället Där fick dock aik en straff efter målisen fällt en aik spelare
Apotekaren Oldtimern Vi var bästa laget mot gnaget förra året också när vi möttes, men det spelar ju ingen roll om man inte vinner 🤷♂️