Petter Bengtsson Calle01 Såg det också. Men han velade lite när han svarade. Det kan inte uteslutas att någon i närheten tittade på en iPad… Tycker dock att domslutet var rätt. @Oldtimern Oroa dig inte. Jag brukar tänka att Öster spelar gruppspel i Champions League inom fem år. Se oss som Smålands svar på Bodø Glimt. Ola tänker stort och har därför börjat värva långsiktigt. Då spelar det ingen roll vad Sirius gör just nu.
Labila Kabila Samma domare som ändrade gult till rött i vårt genrep... Tycker det luktar som en nedrans velpelle
PeterHansen antzzo En avstängning var precis vad de behövde med tio man skadade. 🙂 Olympia en borg för dem(?) men borta är de på väg mot andra raka förlusten mot en nykomling (vilket vi visserligen vet är lika svårt som att möta de flesta andra lagen).
Oldtimern Hur vi kunde förlora mot Helsingborg. Är lite svårt o förstå efter ha sett dem förlora mot Ljungskile med 4-1 med bud på mer. En slutsats gäller o springa i denna serie gåfotboll är dödsdömd, lsk springer runt som illrar, o hugger på allt, hif är inget topplag väldigt blek insatts.
Redarmy88 Oldtimern Ljungskile är ett bra lag. Inte alls överraskad över resultatet. HIF fick hybris, som bäst mittenlag.
Petter Bengtsson Oldtimern Jag tror att Helsingborg är beroende av det tryck som klacken skapar på hemmaplan. På bortaplan är de mer beskedliga.
Calle01 Av Tv bilderna att döma blir även Norrby en tuff nöt att knäcka och de ligger sist. Tuff serie detta.
Labila Kabila Andre Gustafson öppnade målskyttet för Roars Eskilsminne i dagens 0-3-seger Vincent Poppler inledde målskyttet för TFF när de vann med 0-4 mot Laholm Petar drog på sig två gula kort på 13 minuter när Ariana förlorade på Kopparvallen.
Petter Bengtsson antzzo Det skulle förvåna mig mycket om ÖSK inte vinner. De har momentum. Yasin ser stark ut.
Petter Bengtsson Calle01 Ja, ÖSK tappade spelövertaget. Bra att de inte vann. För övrigt: riktigt jämnt i tabellen än så länge.