Old Chap
Poängen här var att det gång på gång kommer dessa frågor som åtminstone jag tolkar som retoriska och som bygger för att skapa misstro mot vad Öster gör. T ex ”var hittade de sin dansk”, ”var kommer alla deras afrikaner från”, ”var hittar de dessa anfallare som Öster aldrig lyckas med”.
Håller med dig i sak men OM man undrar var ett lag hittar sina spelare kan man ju också ännu enklare bara googla. Det tog mig några sekunder att få fram Rosenqvists historia där han kom från en liten klubb till Kalmars pojklagsverksamhet.
Nu handlade det om den ständiga retoriken som mellan raderna bygger för att underminera Öster. Bara klicka på inläggen skrivna av Oldtimern så ser du att det är gång på gång på gång. Och här hängde jag upp mig på att det är synd om honom för att några irriterar sig kring hur han håller på. Dvs det som @ols antydde i sitt inlägg. Vi vet ju att han t ex hyllar en spelare i något annat lag för att snart dyka upp och klaga på Öster av samma anledning.
Men men.. jag ska inte förpesta den här tråden med mer av det här bedrövliga ämnet utan släpper det här nu och går vidare med min kväll.