Oldtimern Perfekt, GAIS var bra, men HIF kämpade som djur, o fick belöning, trots enorm press från gais på slutet, bra resultat för öster.
Labila Kabila Hasse-Hattrick Angående ÖIS så är det ju rätt talande att den enda av dessa fd Östersspelare som vi önskat ha kvar är Nuh Jag saknar Drott, även om jag vet att han inte hade platsat och att han förtjänar att spela någon annanstans så saknar jag honom <3
Oldtimern Intressant presskonferens https://www.hif.se/tv-presskonferens-efter-hif-gais-2/?fbclid=IwAR3Q7_Tm_906l5JYq9rjPI83mCe1fEqt2kVMoPw91gmdyw64rMKNxwvC7GQ
jojolaget Hansen lär nog inte vara kvar efter sommaren då han följs av flera holländska, danska och *trumvirvel : Hammarby IF, som köper allt som fått en rubrik i en lokaltidning.
Slangen Riksidrottsnämnden upphäver en avstängning efter ett rött kort på IFK Göteborgs Trondsen, eftersom de i efterhand kommit fram till att domslutet var fel. Har detta någonsin hänt tidigare? https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/vandningen-trondsen-far-spela-mot-degerfors-avstangningen-rivs-upp/
BamseX Spanar in det bedrövliga laget från ostkusten och konstaterar att de tyvärr ser rätt bra ut. Jag konstaterar dock också att vi trots alla års kräftgång är betydligt fler än vad de är på kortsidan för tillfället..
Oldtimern Var har Kalmar fått tag på sin målskytt, brukar vara svårt o hitta men. Nu har de en kille som öser in mål,
Labila Kabila Oldtimern konstigt, märkte inte alls av någon spjutspets från honom i genrepet, mer armbågar då...
jon Tompa 5p efter 6 matcher är inte så mycket men en torsk i raden Norrköping borta, Djurgården hemma, Varberg borta, Häcken hemma, AIK borta och Kalmar borta låter mer imponerande
Valance jon Kanske för tillfället så har de sitt dödsryck redan nu som de brukar att ha någon gång men det kommer som vanligt inte att hålla i längden, det kommer en dag när de börjar att förlora och förlora och återigen förlora matcher
jon outdoor_miner det där är ett oskick i dagens fotboll, så fort nån får en vindpust i ansiktet verkar det som att de håller på att dö
jon Valance säkert, men har det hänt att de varit bäst i Sthlm? Hittills i år har Allsvenskan varit galnare än Superettan resultatmässigt
jojolaget Varberg, Förbundets Degerfors, Halmstad, Värnamo och BP, där har vi bottenstriden framåt hösten..
Ingemar jojolaget Håller med förutom att Sirius skulle behöva vinna matcher för att inte hamna där. Sen ska jag erkänna att jag lite i smyg håller på att Värnamo och HBK ska hänga kvar, blir ju en roligare Allsvenska 2024 och framförallt när vi kan slå även KFF och Mjällby. Hybris? Jag vet, jag vet.