KamiKnazen Vilar känns som en mycket spännande möjlighet (gärna med option att köpa). Han har rätt mycket karaktär baserat på det lilla jag sett, en rätt färgstark mb alltså. Eller vad säger ni som sett mer av honom?
Szabo https://www.akureyri.net/is/ithrottir/thorri-mar-sagdur-a-leid-til-osters-if Thorri verkar muntligt överens med Öster och ska vara på gång till Växjö i dagarna, om han inte redan är här.
Drillka Räknar Vito med en försäljning av Herdonsson efter säsongen nu när Öster är överens med Thorisson?
onion Drillka Förhoppningsvis är det Tatu som är på väg bort. Herdonsson måste vi behålla ett tag till!
Plantagenparkeringen BKBiceps Tänker det med. Har svårt att se att en sån stjärna på mittfältet ska fortsätta på en position han inte spelat så mkt på. Vilket visade sig i förra matchen. Tar tid att spelas in.
Jockeluring F-n, stor risk att Herdon är på väg bort om ny högerback är på väg in. Allsvensk klubb nedre regionerna? Kanon om utländsk plånbok vill investera i honom för framtiden. Enda alternativet skulle vara att Tatu fått erbjudande och vill bort. Eller tänker jag fel?
Slangen Jockeluring I senaste Arpö lät det som att Tatu signalerat att han gärna rör på sig för mer speltid. Sannolikt vill man inte släppa honom utan att ha en ersättare klar.
Jockeluring Alternativ 3: Att Herdon vuxit till sig så pass att Tufa vill ha honom centralt. Vem sitter med Svarte Petter då?
Ols Jockeluring Alternativ 4: Att någon central "fältare" är på väg bort. Ersätts av Herdonsson som ersätts av den nye islänningen.
jon Eller så är Vito bara förutseende. Får man bra pröjs för Herdon har man en ersättare, annars kan Adam uppgradera innermittfältet
EF-JKPG Ja, en hb… då lär de vara någon på väg bort Vilar hade varit intressent, lite nyfiken på hur de går me Blomstermåla Calle me, ryktades ju för några veckor sen och verkar inte ha klart med ny klubb än?
Berra Känns som vi har ganska bra läge att byta ut spelare efter säsongen med. Då går Kozica, Rodic, Magnusson och Haukssons kontrakt ut. Samtliga nog med ganska hög lön. Inte mig emot att vi byter ut samtliga dessa 4 mot bättre….