rapparee_1
Ja de är många minnen östers kvalmatch mot Brage, såg jag knappt stod bakom mål i 4 5 led, flyttade mig till bättre plats o såg Sune sotarn komma fri o göra 1-0,, var det 8nte då det var 28 000 på Värendsvallen, har jag för mig,
Ett annat minne är Tomas ravellis debut i en match i nån Europa cupp, mot skotska hibernal har jag för mig, de var nåt extra syntes redan då.
Östers sissta match när de tog guld såg jag också, har för mig mot öis, vilka minnen.
En gång åkte jag o några kompisar till Stockholm o såg öster spela ut AIK, också häftigt minne, har för mig de var på Lars Göran fjordestam tid
Andra minnen är ju Inge eiderstedt , som sprang ifatt o förbi de flesta försvarare även om han var 5 m bakom,
Även lilldamma , kommer jag ihåg jag såg i reservlaget , utan o imponera, när han var nyligen värvad, men visade ju sig vara en av de bästa värvnigarna någonsinn
Ett tidigt minne är också när öster spelade mot stjärnlag från andra länder, kommerihåg östtyska landslaget, spelade på gamla värdendsvallen, Stig var bra på o fixa spektakulär matcher.ofta var öster förstärkt med stjärnor från andra lag, Sven Tumba var med en gång kommer jag ihåg,
En annan match också på gamla värdendsvallen var när Leif boda franson presenterade sig med kanonmål tror det var mot Högadal.
Men ett av minnet är nog ändå när öster ledde stort i halvtid mot MFF, 4-0 har jag för mig,
Detta var under tiden då MFF var stjärnlag, o blev trots detta utspelade av öster, som av nån anledning brukade ha lätt för Malmö ,