McA Då håller jag med, bara skeppa honom snarast. Redan innan egentligen bara beroende på att han är för dålig
Plantagenparkeringen Oj, otippat oproffisionellt efter det han själv sagt när han kom hit. Lär bryta mot klubbens värderingar men svårt att se att det leder till att man bryter kontraktet. Lär kosta honom i form av böter eller möjligtvis petning framöver. Kanske kan han ta Rodics plats i frysboxen.
Kalle Dahl antzzo Det är väl Joseph Ceesay? Jag lutar åt att bilden är tagen i veckan, och att ck kan stanna i Solna.
onion Vilken lallare! Tyvärr är väl ingen annan klubb intresserad av honom annars hade jag gärna skickat honom omgående. Platsen allra längst ner i frysboxen är din CK.
naren Gillar inte tanken på att Östers IF betalar CK rehabilitering och träna upp sig i matchform för att sedan bli dumpad av oss. Hade en strimma av hopp att han skulle kunna börja leverera efter sommaruppehållet. Tycker att vi ska sansa oss med att sparka innan vi vet varför! Finns det någon annan bakgrund??? Nr 17 i AIK verkar vara Thychosen, det kan inte vara en gammal kompis iaf. https://www.aikfotboll.se/herrar/truppen Jackan ser inte heller ut att vara ny, säkert något gammalt https://www.stadium.se/foreningar/aik-fotboll-medlem.1762814/310417101/nike.park-20-rain-jkt.black-white
Ruuben Mycket märkligt om bilden är tagen nyligen, en sak att gå runt i en Barca-tröja, men AIK, som spelar i samma serie. Hmm..
Lexxy Apotekaren Gammal tröja är ju inte lika med gammal bild. Hade ju varit ÄNNU värre om det faktiskt var den nyaste tröjan vilket hade inneburit art han köpt en AIK tröja under kontrakt med Öster. Dessutom så finns rapporter om att han ofta syns med råttkläder (se mina senaste inlägg).
Zamot Tills dessa det finns något som bevisar när bilden är taget med tanke på hur mycket som för mig tyder på att bilden är gammal. Så bedömer jag att det är någon som försöker skapa en eld utifrån ingenting av någon anledning.
Gurra Låt oss inte dra för stora slutsatser innan det är 100% att han går omkring i svart gula kläder. Skulle inte tro det, lite för professionell för det, om han inte vill göra ett statement? Blir bara onödigt negativa inlägg!