Manne Segertåget från Lund går runt lunch! Vi ses i klacken! Jag tar med mig +1. Dra med dig en släkting eller kollega, det finns alltid nån med ett slumrande fotbollsintresse som skulle uppskatta hajpen och publiktillströmningen ikväll!
Bissan Nu är det nära! Kan knappt få in i mitt huvud att vi på söndag återigen kan vara tillbaka där vi hör hemma! Ut och krossa Varberg, kör över dem hemma så man slipper alltför mycket ångest på söndag! Nu vill jag ha fest!
Redarmy88 Fan vad nervöst. Över 500 sålda till klacken ikväll. Räkna med det dubbla minst ikväll. Kan vi inte skapa stämning ikväll så får vi hälsa hem. Viktigt med klackledare hela matchen samt att alla tar ansvar att skapa den stämning som laget förtjänar. Låt oss börja på uppvärmningen redan.
Ruuben Grizzly Älskar att Dan inte nämner JW som kommer smyga in på bottre vid hörna och nicka in bollen.
TerrorTeddy Vågar man hoppas på lite pyro ikväll. När det mörknar så fort som det gör så kan det se riktigt snyggt ut. No pyro. No party.
Alex Innan 18.30 hoppas jag det dånar inne i Tommys Lounge också! Energi och stämning smittar av sig, nu är det dags att skapa bästa trycket i mannaminne. Formkurvan på klacken har varit uppåtgående och nu ska det explodera i säsongens två sista avgörande matcher. FRAMÅT!
Plantagenparkeringen Sigge Två utsålda långsidor snart så kanske? Växjöborna vaknar sent. Men bättre sent än aldrig! Fotbollsfest på gång!
soje Incheckad och klar på hotell Esplanad, resan från Västerbottens Umeå var tung men hjärtat slår för denna förening och EF! Framåt Östers IF!
Calle01 Jag såg Varbergs buss köra in på Smedjegata ca kl 17.10. Varken jag eller någon annan kastade ägg eller tomater.