KAX Vi har alla olika förutsättningar men med kärlek till rödblått och det är det som förenar oss. Tillsammans är vi starka och igår var en uppslutning på läktaren som vi aldrig sett tidigare. Hoppas på fortsatt stöd av de som var där och att vi kan bli ännu fler.
Kan inte sägas bättre 👏 Kan faktiskt inte minnas när vi hade så bra tryck senast som under den första halvtimmen. Det gjorde vi allihop tillsammans, sällanbesökare som kaozultraz. Älskar er alla för det jag fick uppleva igår.
På nåt sätt är jag lugn. Det viktiga är inte att vi vinner kvalet i år, det viktiga är att vi blir bättre och bättre som lag. Med skyltfönstret som vi visade upp igår så ser jag det som att många spelare som kanske tidigare tvekat att skriva på för Öster nu är övertygade om att föreningen är på väg upp och kan acceptera en SE-lön något år bara för att få vara med på resan.
2011/2012 är den senaste gången jag senast var lika positiv till Östers möjligheter som jag är just nu. Stabiliteten och målmedvetenheten just nu talar ett tydligt språk. Steg för steg tar vi oss framåt, uppåt.