Skogen Labila Kabila Känns som man hört denna kommentar från nyförvärv till Östers IF förut. En klassiker….😉
Valance Labila Kabila Det borde bli en ny regel att nya spelare inte får nämna de orden som en motivering varför han inte valde den här klubben utan måste säga någonting annat. De där orden börjar bli mer urvattnar än "vi måste spela boll"
Berra Har alltid velat bo i en stiftstad. Utöver det tycker jag alltid havet varit överskattat. Tacka vet jag kvavt inlandsklimat.
Hansen Berra ”Jag flyttar hit för att jag vill gå på Kafé de Luxe på fredagen, ta romantiska promenader i Bokhultet på lördagen och skrika avgrundsvrål i Ekotemplet på söndagen.”
Valance Hansen DET hade varit en skitbra motivering jämfört den där eviga klyschan man får höra. Någonting med staden som på riktigt lockar dom hit
Berra Har Österledningen sagt något om önskad truppstorlek 2023? Och räknas lärlingarna då in i denna trupp?
Hansen Mattis som enda mittbacken i truppen inför jul gör att man undrar om vad som nu gäller med Månz och om Goran Jevtic har någon serbisk son som vi kan plocka in.
Slangen Hansen flyttar upp honom då. några uppgifter om kontraktslängd? Gissar att det handlar om optionsåret.
penseln Hansen Mister vi Stenberg och förlänger med Måns kan vi glömma den allsvenska platsen om vi inte värvar en riktig klasspelare som spelar ihop medMattis.
Hansen Slangen Öster borde väl lägga ut om detta snart. Det är ju lagets kapten det handlar om där vicekapten MRS samtidigt inte förlängt.