Plantagenparkeringen Har Halmstad tänkt att åka ur allsvenskan redan innan säsongen ens har börjat? Vansinnigt bleka. Samtidigt som Öster är precis så bra, om inte bättre, än toppmatcherna mot ex. Brage och BP ifjol.
outdoor_miner Plantagenparkeringen Har Halmstad tänkt att åka ur allsvenskan redan innan säsongen ens har börjat? Vansinnigt bleka. Känns inte riktigt rättvist att jämföra, de ser ut att köra en tombolaelva i vardera halvlek medan vi förutom två positioner (som dessutom varit riktigt bra) spelar vad som skulle kunna vara en startelva. Men visst är det kul att se oss såhär skärpta så tidigt!
outdoor_miner Tompa FlashScore följer. 1-0 till Öster efter 7 min. Kozica Kul att nån fick tiden rätt, hallandsposten som hävdar att de är på plats gick på discoverys omstartade matchur och kallade det fjärde matchminuten... =)
Hansen outdoor_miner Matchuret på själva idrottsplatsen sattes på för sent så de kanske utgick från det. Det stod 43:30 typ när domarn blåste för halvtid.
Plantagenparkeringen outdoor_miner Hade jag varit halmstad supporter hade jag varit orolig. Ett allsvenskt lag borde ha en nivå högre spelare. Men absolut. Det jag tar med mig är Östers klass.
outdoor_miner outdoor_miner Känns inte riktigt rättvist att jämföra, de ser ut att köra en tombolaelva i vardera halvlek medan vi förutom två positioner (som dessutom varit riktigt bra) spelar vad som skulle kunna vara en startelva. haha den kommantaren åldrades som gammal mjölk, jag trodde verkligen de skulle komma ut som ett annat lag efter paus. och det gjorde de ju fast ännu sämre. Att vi kan ställa upp två så samspelta elvor första träningsmatchen känns oroväckande bra!