@Drillo sa:
@Hansen sa:
Mitt inlägg i trådens debatt. Jag är tveksam till att spela Mattis som toppforward bara för att han är rejäl och att han är lång är ingen garanti för att nicka in bollar. Det sistnämnda har man sett på Crouch och Thurn för att bara nämna två gamla långa Hässleholmsforwards.
Nej det vore naivt att tro att Mattis med längd och tyngd automatiskt blir målnickare. Det jag tänker är att hans överlägsna fysik kunde hjälpa till att fördela andrabollar till det myller av riviga målsprutor som han då skulle omges av. Det räcker att han bara brötar omkring däruppe för att skapa smulor för di anre´ att kapitalisera på.
Önskemål och prio är förstås en färdig nia som kommer in och levererar. Men många menar att vi människor bör kunna hålla två tankar i huvet samtidigt. F-n vet.
@Hansen Blir dessutom nyfiken på vad du blev moddad för denna gången @Hansen, det innebär att du redan hunnit erhålla dubbla åthutningar i din forumscomeback. Det är ju en leverans i klass med trollen från Broafästet och Sundet. Rock on Hansen! :# :p B)
Snart är jag utkastad för gott. :)
Var inget påhopp utan bara ett konstaterande med en touch av språkpolis men jag fattar piken och vi återgår till tråden!
(Jag ber så klart om ursäkt till skribenten ÖÖIIFF om hen hann ta illa vid sig av mitt inlägg.)