ÖÖIIFF Sanslöst dålig bedömning, axel mot axel där Engqvist starkare, inte alltid en fördel i kontaktsport!!!!!!!!! Blir väl förlust 2-4 då nåt, helt oförtjänt. Domarjääävel!!!!!!!
ÖÖIIFF Inte bara billig, helt jävla felaktig o onödigt i träningsmatch, kommer bli helt annan match tyvärr men kanske bra att få träna på om man skall se nåt positivt.
Slangen @ÖÖIIFF sa: Inte bara billig, helt jävla felaktig o onödigt i träningsmatch, kommer bli helt annan match tyvärr men kanske bra att få träna på om man skall se nåt positivt. Det är en match i u-21-serien, inte träningsmatch.
Hansen @Plantagenparkeringen sa: Njut nu av att ha en spelande mb som Engqvist. Ja månz, jag tänker på dig. Engqvist förste reserv nu om Månz eller Stenberg skadad/avstängs nu då.
Bonus Vilken stark kämpainsats av Öster U21 med tio man!!! Sen var det en tufft dömd straff och utvisning på en duktig Engkvist som förstörde matchbilden. Kul med Teo Brenner Tori`s två mål. Klart godkänt till alla spelare mot ett namnkunnigt MFF
Eckart Horribelt dömd utvisning! Mycket intressant mittbacksaura på Alic måste jag säga. Kan bli något!
Anders @Eckart sa: Horribelt dömd utvisning! Mycket intressant mittbacksaura på Alic måste jag säga. Kan bli något! Bra att vi tar den utvisningen nu innan allvaret börjar. Kul med Teos två mål, behövs lite självförtroende där.
Platini Sur förlust. Men trots det. Öster går från klarhet till klarhet. Inget snack om att Tufa och Tobbe, TT, fått fason på Östers spel.
Zingo44 @Buccan sa: Bladh Pijaca född 05 verkade även mycket intressant! Håller med, han och Alic är så säkra med bollen!