Karekezi Åker direkt från Skåne, troligtvis tåg. Skulle bussen stanna i Halmstad så hoppar jag gärna av tåget för att ta bussen sista sträckan (beroende på vart bussen i så fall stannar för att ta på nytt folk) 🙂
Hansen Karekezi Det är så jag tänkte: kan bli fler som hoppar på om det är utmed sträckningen. OM det blir så denna gång stannar bussen isåfall till på väg 25 strax innan E6 (innan rondellen vid Vallås). Går att ta buss 1 eller 5 från resecentrum dit och de går ofta. (Man löser biljett via Swish på Hallandstrafiken.) Jag hjälper till mer att förklara mer detaljerat om påstigningsplats om det blir buss via Halmstad men vi får avvakta vad EF bestämmer först.
cj9808 Info kommer i början på nästa vecka! Men tills dess behövs en hel del resenärer från Växjö för att resan ens ska bli av
Hansen Vore en historisk händelse OM vi efter idag har startat med 5 raka segrar men ändå inte får ihop till EN buss till Göteborg.
TerrorTeddy Problemet som jag ser det, är att det är en måndag. Dock kan ju skolungdomarna och ni utan jobb se till att det blir en resa 😉
oeht200 Brukar vanligtvis gå på matcher med mina 3 vänner men på måndag blir de jag o en polare, bokar bussresan snart…
Grizzly Blir det buss och den går över Halmstad/Falkenberg så följer jag med och hoppar på utmed vägen.
Lewinsky 9 anmälda som vill se serieledarna. När ni lipat klart för kvällen, in och anmäl er! 25 viktig matcher kvar, Örgryte nästa. Föreningen och laget förtjänar vårt stöd. Nu gör vi det här tillsammans!
Hansen Drillo Du skriver om Öster-Östersund och ställer om inför Öster-Gais i tråden om Öis-Öster. En match i taget, sa Stig! 🙂