EkipaPivo352 NYA KLISTERMÄRKEN FINNS INNE! Kontakta @osterklibban på Instagram om ni är intresserade!
eastfront111 sim hur känner ni med att göra detta till våran eastfront tröja så det nån gång blir av?
Vxooifstickers Tjena östervänner! Jag har precis startat upp ett instagram konto där jag kommer sälja klibbor. Namnet på kontot är: oster.stickers Designer pågår för fullt och jag kommer inom kort släppa min första design.
Freaksoif Klibbmannen super snygga klibbor du har gjort men det är lite tråkigt att du skriver att det är du som har designat den med ”Stjärnorna i öster” när det är jag som har gjort den designen. Det är givetvis inga problem att ni har den som en klibba bara tråkigt att ni tar åt er äran
Klibbmannen Freaksoif jag är ledsen om du upplever det så och ber om ursäkt. Jag har inte gjort något medvetet.
EkipaPivo352 Ryltan De få som finns kvar kommer vi sälja tillsammans med de nya motiven, först mot Trelleborg (borta) och sen Örgryte (hemma)!
xonitex Kalla mig vad ni vill men att ta en kvällspromenad i stadsdelen en sommarkväll o sätta upp lite klibbor är en form av livskvalitet som kanske inte många förstår sig på. Syns man inte finns man inte. // EFare som passerat 30
Sigge Glöm inte bort att köpa tygmärkena som införskaffades till GAIS. Elin har dem. Det var sju pers som köpte, skämmigt. Klibbor regnar bort, tygmärken som sys fast består. 50kr styck.
Vxooifstickers Hej! På min instagram: oster.stickers har jag nu lagt upp mina designs som kommer beställas in kommande dagar. Kolla in klibborna och om ni är intresserade, tveka inte med att skicka iväg ett dm! Tillsammans sprider vi Öster i samhället. ❤️💙