Alex Flera bussar rullar med GAIS:are och de ska alltså ladda upp på Lion Bar. Den erfarenhet man har från bortamatcher mot GAIS säger att det täta avståndet till Slainte kan bli minst sagt spännande...
Hansen Alex Jag funderar på om supporterpolis verkligen funderat här. Det här känns ungefär lika smidigt som att Landskronasvansen om några veckor drar till Växjö en fredagskväll.
Hyena Hansen Jag föreställer mig att båda lagens supportrar sluter samman & marscherar tillsammans mot Visman för att visa enighet för prideveckan.
Ruuben Varmt, soligt väder, fulla Göteborgare typ 100 meter bort från Sláinte känns inte som en helt stillsam historia på förhand.
Lindstig Hansen För endast 899 kronor kan du inhandla årets snygga dress som jag kan intyga är av bättre kvalité än den från 1994...
Bengan1312 Lexxy Det spelar ingen roll vi kommer ändå höras mest, klart det blir kul ifall vi fyller kortsidan
Lexxy oeht200 man får ju hoppas, förhoppningsvis kommer några som brukar sitta välja hemmastå, sen med marschen blir det säkert fler, det pratas ju mer om det och folk drar ju folk
JohnCena69 alla som bor i göteborg är horungar är ett citat som vi funderade att använda. Inte alls offensivt