Plantagenparkeringen Hur ska det här vändas? Spelet första 4 matcherna är helt borta. Det här laget påminner mer om förra säsongens slumpmässighet.
Pelle Hur fan är det med humöret i truppen? Griniga hela matchen. Några gånger har vi tur som slipper kort. 1000 frisparkar mot oss.
Pelle Kullabella Det gör jag fortfarande. Vi kan bättre, men måste se till att detta är vår svacka för året och att den blir så kort som möjligt.
BKBiceps Samma gamla jävla öster. Går aldrig lita på detta lag. Svajigt. Viker ner sig konstant. Vart är ledarna?
Anders Tre raka bottenprestationer nu. Frågan är hur mycket mer hjärtat orkar. Ännu en säsong av poängtapp i slutet och slumpprestationer. Det riktningslösa spelet från förra året är tillbaka. Vad är spelidén, frågar jag Tufa igen? Drälla med bollen och se vad som händer? Försvaret läcker dessutom katastrofalt. Stenberg klappkass idag.
Söder Blir nog ytterligare en säsong i superettan. Sista tre: 11-10 och självmål 0-1. Straffmiss vid 2-2. 1-2 i 96:e. 4 poäng bortslarvade tre senaste kan stå oss dyrt efter 30 matcher.
BLW Såg förra matchen och det var nog det sämsta jag sett. Idag var det naturligtvis bättre men ser ingen spelidé, utan det är individuella insatser och fasta som funkar.
Old Chap Men Herdonson är ingen riktig ytterback trots sina fina fötter. Nära utvisning ett par gånger, Vem gjorde bakåtpasset som orsakade utvisningen och hur många uppspel missade Stenberg?
Redarmy88 Att Tufa lyckas ta 1 poäng på 9 matcher är ett fiasko med det har materialet oavsett vad han gjort förut.
Zingo Ge upp kan vi väl ändå göra en annan dag? Blir bara en jämnare SE än vi kanske tänkt oss efter 3-4 omgångar.
Anders Zingo De senaste 30 åren får mig att tvivla. Öster är helt enkelt inte laget som studsar tillbaka efter den här typen av haveri och det verkar kvitta att spelare, tränare, materialare och bollkallar byts ut. Hoppas jag har fel. Men 2014-vibbar senaste tre matcherna.
Söder Tycker domaren var ok. Felet var Österspelarnas slöhet och nonchalans. Gais stressade sönder Öster.