Först och främst. Kul med sånt intresse för bortamatcherna och Södra stå! Många unga som öser på ståplats och blir medlemmar på ett sätt jag aldrig sett förut. Jag blir varm i hjärtat! Vi har ett öppet system där alla kan anmäla sig till bortamatcher oavsett medlemstatus. Men alltjämt 10-15 varje gång som varken vet om man är unge eller vuxen, inte vet om man betalat medlemsavgift eller inte.... Jag förstår att nån kan klicka fel ibland, men så svårt kan det inte vara. Vi är några få som sliter hårt ideellt för att kunna köra extremt billiga bortaresor. Skulle tro att våra subventioner saknar motstycke i Sverige. Alla ska kunna följa med! Detta är en principiell fråga mer än en ekonomisk. Ni stjäl från East Front och indirekt Östers IF. Så snälla, sköt er för fan!
Det roliga är att det flesta av er gör rätt för er! Tidigare har vi alltid gjort så att den som betalat pris för icke-medlem blir stödmedlem på köpet om man så önskar. Mellanskillnaden är ju redan betalad. Men detta är bara om ni uttryckligen vill detta! Nu är vi tack och lov så många på bussarna så vi inte kan administrera detta...! Så ni som betalat pris för icke-medlem mot HIF/ÖIS/Södra, om ni vill bli medlemmar hör av er till mig på medlem@eastfront.net så löser vi det!
Fyra raka torsk på Stadsparksvallen. Nya tag nu. Vi gör skillnad!
Kämpa Öster. Vinci per noi.