onion Vart tog spelet från de fyra första omgångarna vägen?? Även om motståndet parkerar bussjäveln, så måste vi kunna anfalla lite mer varierat än kantspel och chansinlägg, som alltid bli nedplockade. Och släpper man in tre mål på tre målchanser så kan man sluta drömma om allsvenskan. Har Preka gjort någon mer räddning efter jätteräddningen mot Helsingborg?? Dags att plocka hem Stulle nu!! Superettan är serien från helvetet! Visste Tufa om det?? Uppenbarligen inte!
Valance jojolaget Ja alltså helt ärligt så hade jag ju stora förväntningar efter förra årets kvalplats att det skulle gå ännu bättre det här året men tydligen inte. Vi borde ha tagit chansen som vi fick då att gå upp.
Svarten Sveriges mest negativa suportrar. Efter 12 omgångar är ju inget avgjort. Gnäll efter 20 om det ser mörkt ut.
Redarmy88 Svarten Äkta förlorarmentalitet. Därför vi också är där vi är. Våga ställa krav för helvete
jojolaget Har Tufa tappat truppen och omklädningsrummet? Har dom tillslut tröttnat på hans ledarstil och gapande från sidlinjen? Verkar inte bättre..
Söder jojolaget Måns ha förhoppningsvis tackat för sig nästa säsong. Bygg laget och vinnarkulturen kring en ny elak kapten typ som Sheriffen.
Valance Redarmy88 "NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DU FÅR INTE STÄLLA KRAV SOM ÖSTER-SUPPORTER DU SKA ACCEPTERA VILKEN SKIT SOM HELST OCH BLI PISSAD PÅ!!!!" - Alla Öster-supportrar typ
Svarten Redarmy88 Redarmy88 det är ju inte jag som har förlorarmentaliteten..... stötta laget i stället för en massa gnäll.
Ols En Järdlersäsong. Ingenting stämmer riktigt. Det blir ett mittenplaceringslimbo i år. Och SE även nästa säsong, Undrar om kan få ihop ett slagkraftigt lag då?
Valance Varför kunde jag inte få bli född tidigare och få uppleva storhetstiden och inte den mediokra sunkiga tiden?
onion Tufa och Preka och Rodic. Ert förtroende är förbrukat. HEJ DÅ!!! Skulle passa väldigt bra om ni lämnar Östers IF under uppehållet.
Redarmy88 Svarten Vad är stötta laget för dig ? Att aldrig få kritisera ? Det för ingen framåt eller utvecklar någonting. Man måste ställa krav med truppen vi har. Vi måste lämna förlorarmentaliteten. Under all kritik.
Linkan Oddset för hemmaseger innan matchen: 5 Oddser för hemmaseger vid 2-2: 8,90 Vann ca 3000kr Som att stjäla godis av ett barn 🙈 Hade gärna förlorat dessa pengar för ett oavgjort resultat åtminstone 😟