Valance Jag ångrar inte en minut att jag inte sett en match live sedan den förödande GAIS matchen hemma, blev så arg att jag sa upp mitt Discovery+ abonnemang också och ville inte kolla mer. Kände redan då hur den här säsongen kommer sluta.
Jag vet att du kommer få ett psykbryt och kalla mig mobbare men vadfan gör du här inne om du inte kollar på matcherna öht? Följ ditt Lökers, ditt Barcelona , och andra eventlag bäst du vill, men hur ska du kunna tas på allvar i all din kritik när du inte ens sett vad som händer? Jag förstår inte vad du tror det tillför? Om du nu är supporter, gå oh stötta annars kan du väl bara lägga ner för jag ser inte att du tillför så sjukt mkt till debatten. 8ldt1mern och h8ns tr8siga t8ngentb8rd är ju iaf roliga, vad du bidrar med vet jag inte riktigt.
Ja det var piss. Vi skulle kört över dem. Men vad har DU för rätt att klaga som inte ens är där och stöttar? Exakt VAD bidrar du med? Förutom ett evigt lipande och dålig stämning på forumet?
Och nej kom inte med "man får inte kritisera", finns ett flertal ovan som kommit med rättmätig kritik och det ska laget fan ha efter detta bottennapp. Det jag ifrågasätter är lipiga forumdwellers som inte ens följer matcherna, har de något berättigande öht? I min värld är svaret solklart, men så länge forumet och individerna vägrar inse meningslösheten i dessas existens får vi dras med dem.