@Ronnie sa:
@Hansen sa:
@xonitex sa:
Hansen du får samla varje års kvartett med nyförvärv och köra denna rundan med dem B)
Om de är med på att det är ölstopp på allmän plats gånger flera inklusive Värendsvallens huvudläktare så lovar jag att pumpa allas däck. :)
Den där turen är ju fantastisk! Ordnar du en sån i sommar är jag på!
Det är otroligt lätt ordnat om det bara skulle vara intresse för det och man kan hitta ett lämpligt datum som avslutas med en match på Visman som dock inte får avsparkstid för tidigt på dagen om man vill hinna med utan att stressa.
Man kan nog dock inte räkna med Hasses källare då han oftast är på Gotland (tror jag) på sommaren.
Lördag 2 juli ser allra mest lockande ut då Öster-Skövde startar 17:00. Även Öster-Eskilstuna söndag 24 juli (16:00 tror jag).
Skulle man ta 2 juli skulle det vara 12-17 som gällde där det blir perfekt med mat ungefär i mitten på Slainté om de har öppet ca 14. Bara spånar lite nu..
Ett fint ställe att starta på (om folk även vill kunna parkera en bil) skulle kunna vara precis som förra sommaren vid mitt uppväxtkvarter: stor parkering finnes vid Kvarnhagskällan vid gamla Fläktfabriken.
(Om man inte skulle vilja börja ännu längre upp vid någon gammal bostad på Högstorp. :))