Calle01 VV-Oppnasitt84 ARPÖ lovade i förra avsnittet att göra en podd innan matchen med stort M. Borde bli idag. Förhoppningsvis hade luskat lite om skadeläget i truppen.
CrobyJr Rodic borta lär ge följande elva va? Preka Thorri Berg Kricak Lucas Herdonsson Kusu Mörfelt Yakoub ABW JW Alternativt Starke ist för Berg, och Ljung ist för Thorri med Herdonsson som högerback
Karekezi CrobyJr vad jag har hört idag så är du rätt på det med den elvan. Starke och Ljung på bänken, och Lucas går före Theodor
penseln CrobyJr Denna uppställning ,med Starke i stället för månskära och Ljung i stället för kusu,, då vinner vi.
Kalle Dahl Dan och Elgen är hänsynslösa. De vet att alla här inne vill hinna gå en power walk (med Arpö i öronen), duscha och äta innan det är dags för att se J Södra förlora mot Skövde, ändå håller de inne på avsnittet. Lägg ut!
Lucksmith Ska exilare i Göteborg samlas någonstans innan matchen? Jag kommer in antingen 17.07 eller 17.27 och kan behöva något stärkande innan ångestmatchen. Om inte annat smyger jag väl mig bort till Whoopsie Daisy innan.
Labila Kabila Lucksmith whoopsie Daisy är ju nära och bra, de har varit trevliga mot oss när vi kommit på besök.
Lucksmith Labila Kabila Ja verkligen. Smidigt och trevligt liksom. Och helt ok priser på öl dessutom. Satt på O'Learys på stationen innan Gais borta och det var ju allt annat än billigt så att säga.
Szabo Förväntad trupp: Prekovic, CLP, Berg, Kricak, Thorri, Starke, Herdonsson, Bergquist, Johansson, Ljung, Kusu, Hauksson, Kozica, Magnusson, Mörfelt, Yakoub, ABW, JW.
NonPhixion https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/xg03Wl/utsikten-har-tappat-i-toppen-av-superettan
stefanps Hatar att det enda Utsikten kan säga som de tycker varenda gång låter vettigt är: ”Alla säger vi ska åka ut”. Vi har hört den frasen tusen gånger nu. Uttjatat om något. Hoppas vi slår de med marginal ikväll!
Plantagenparkeringen Troligtvis den enklaste toppmatchen för oss i år. Tar vi inte den här så har vi inget i allsvenskan att göra. Ett kryss är ok, en förlust bedrövligt.
Valance Plantagenparkeringen Ett kryss är absolut INTE ok PÅ NÅGOT SÄTT, ett kryss räknas som förlust, nu är det endast vinster som räknas och detta är dessutom en sex poängs match