Sniper Ruuben Ligger nog mycket i det du säger. Allsvenskan är verkligen prio ett, kosta vad det kosta vill, vi måste upp i år.
Redarmy88 Om Mjällby inte kan punga ut 3 miljoner för en spelare när man krigar om en Europaplats så har man inget där att göra. ( nej 3 miljoner är inte mycket för 15 matcher om man värvar från ett lag som ska upp till Allsvenskan) killen är 22 inte 30.
Sheriffen Garanterat ett riktigt skambud från Mink-Hasse med världens största mindervärdeskomplex. Ser hellre att Kusu jobbar i kiosken säsongen ut än att bli mobbad av Mjällby. Blir spännande att se om Kusus attityd funkar i knäckebrödhult nästa säsong. Blir antingen braksuccé eller katastrof.
Jockeluring Det skiljer väl mellan två och fyra miljoner i prispengar per placering i Allsvenskans topp? Rätt sommarvärvning kan ju betala sig direkt.
LinoBoll Minkhasse kommer nog sockra budet för tröjjudas efter matchen mot Brajjen. Herregud vad usla minkarna är
Platini Fånigt snack att prata om tre månader. Det handlar om en halv säsong, och viktiga matcher, och det handlar om att kunna jobba in en ny individ i truppen till kommande säsong.
xonitex Ärligt talat. Jag är för att skeppa Kusu. Jag skulle ta kaffepengarna från Maif direkt och hitta en lämplig mittfältare som vill vara här istället. Så jävla oumbärlig är han inte om man säger så.
xonitex Old Chap det handlar om att behålla en harmoni inom laget. Finns den harmonin? Om man inte kan gå och tacka supportrarna efter matchen är jag tveksam, i alla fall i relationen till oss supportrar.
Hasse-Hattrick Jag var inte på plats så vet egentligen ingenting om stämningen osv... men jag tänker ändå att det kanske var klokt av Kusu att inte möta supportrarna idag med tanke på den frustrationen som många säkerligen rättmätigt kände. Det hade ju inte blivit ett gullegull-vi-älskar-och-stöttar-varandra-ögonblick troligen. På planen gjorde han iaf en helt OK insats tycker jag.
xonitex Old Chap Luktar som på väg bort då varken Öster eller SMP rapporterade honom frånvarande av annan anledning
jojolaget xonitex känslan är väl att ä Vito ser att truppens kvalitet måste höjas på alla plan och vissa spelare kommer inte finnas med efter den höjningen, tex NS.