El_barto Old Chap Det handlar inte om gnäll, utan utvärdering och det bör man kunna diskutera. Har inget problem med att folk tycker annorlunda här och ingen blir gladare än mig om jag har fel. Det återstår dock att se.
El_barto Szabo Lag har preseterat bättre än oss mer än en gång trots billigare trupper. Det är inte enbart ekonomin som avgör här.
jojolaget Med tanke på att man förhandlat länge med Kusu(s agent) utan att komma nånvart kan man tycka det är märkligt om det inte tittats efter ersättare redan när man kände att han inte skulle vara kvar.
outdoor_miner MATTAN Någon som vet vilka tröjnummer Andersen och petar petrovic ska ha På bilden i SmP har Petar 22:
antzzo Frågan är väl om Rodic lipat klart nu och kan bete sig som en kapten och inte ett svin som tror sig vara bästa spelaren i Sverige?
Calle01 Apotekaren Har Öster flera lägenheten stående tomma väntandes på att nyförvärv ska flytta in?
xonitex TuffeUffe Tror på nån till faktiskt. Känslan är man letar efter en ersättare till Kusu. Och om man gör det så släpper man honom .
Ingemar Har Höög-Jansson-spåret dött ut nu eller är det fortfarande aktuellt? Kan tänka mig att de båda värvningarna som gjorts kostat en del så frågan är om det finns ekonomiskt utrymme för ytterligare någon spelare.
El_barto Ingemar verkar inte vara mer än på sin höjd sign-on i fallen. Det talar väl för ekonomin. Kan man skeppa Kusu så frigörs lön. Ett lån skulle kunna gå jämnt ut.
Hasse-Hattrick Calle01 Om vi tänker oss ett lån på resten av säsongen... och vi säger att vi får in 100-200 tusen för Kusu, så blir vi ju samtidigt av med Kusus lön. Då borde vi alltså kunna ge den här lånespelaren typ 20-30 tusen mer i månaden än Kusu har nu.
Jn3315 En annan fråga är väl också om vi kan släppa /bli av med någon som har kört fast. Tror ni öster försöker göra sig av med någon ?
Alex Jn3315 Med nyförvärven känns NS definitivt överflödig, dessutom är formen på djupgående negativ skala. Finns det någon superettan-klubb som kan erbjuda en passande roll håller han för den nivån. Eller kanske en div1-klubb som jagar avancemang?
Berra BKBiceps Anmärkningsvärt att Söderberg gjorde 10mål sin sista Brage säsong. Tyvärr känns han inte alls som han passar in i vårt truppbygge. Det är väl isf på mitten han kan funka som inhoppare på slutet i matcher vi leder.