Sigge Oldtimern jag hade var i sjunde himlen om Foyston tog oss till europaspel och att vi där åkte ut med totalt 1-14.
Labila Kabila Sigge om Foyston kan styra oss, så att IK Frej läggs ner och sluta existera igen så skulle jag vara överlycklig
Sääf Sr Jockeluring ”Hau ska de gau te” ”Bju hann på medda” ”Avgå” ”Spela inte Fredde bild som vänsterback” ”Teever på livstid” ”En Östermålvakt skall va som Pålle”
matjo Oldtimern Episkt inlägg som nu får uppföljare, inkl exempel valda med omsorg. Tror Foyston gjorde det utmärkt utifrån förutsättningar och mål i de fall du beskriver. Hur det gått för Frej är helt irrelevant i detta forum.
Hansen Memory Man T-shirts av det stuk som Offside kört för sina tidiga kultnummer (Pål The Wall hade jag gärna köpt om de återlanserat den) hade man ju velat se. DU DÄR UPPE! med en bild på en skogstokig A Ravelli är en klockren Eller EEEE DE HÖÖNA!!?? med Ola P
Jockeluring Hansen EEEE DE HÖÖNA!!?? Viktig fråga på årets sista dag: Hur stavas det? Jag tänker: Ääää de hööna. Eller: Ääää dä hööna? Två ö i hööna känns rätt, va? Liksom fyra Ä eller E? Ge mig sanningen så att jag kan sova i natt (med start 23.20) #gammal 😂
Calle01 Ingenstans klar för J Södra skriver Fotbollskanalen. Undrar varför han gick dit? Fanns det verkligen inget bättre?
Hansen Calle01 Vingelben och Tegelsten kallades han i HBK men nu är det Ingenstans alltså. 🙂 Pendlingen hem hela Nissastigen låter rätt seg och när han väl kommer över E6 ska han hela vägen ut till Stenhuggeriet. I mittens rike av Söderettan med tipspromenader som största inkomstkälla. Segt.
Hansen Jockeluring Ursäkta min slarviga stavning tidigare. För att sluta året på rätt sätt så är det här den korrekta stavningen med nästan ingen paus alls mellan D och HÖÖNA, lite som i Ballon d’Or: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ D’HÖÖNA??!! Gott nytt åå!
jon Hansen det öppna ö:et i hörna måste väl nästan stavas ô eller? Annars tror man väl att det är en fågel eller?
Jockeluring jon Ditt ä är för långt, Hansen (?). ”Ääää dä hôôna!?” Eller vanliga ö, trots allt? ”Ääää dä hööna!?” Otroligt svårt, det här!
Hansen Jockeluring Mitt sista inlägg i detta (kraftigt offtopic) är att det har med matchen att göra - många Ä handlar om att vi verkligen behöver få in en boll i målet medan få Ä kan vara lite så där på lattjo i en träningsmatch mot Karlskrona.
Ruuben Tränarsillytråd å det snackas hööna😃. För övrigt är väl denna tråden ändå rätt sval nu när Foyston är på plats, hoppas vi inte behöver väcka tråden till liv igen detta år.
Hansen Slangen ”Martin ser fram emot att flytta med sin familj till Växjö” skrev Öster vid tillsättningen och sedan har man inte hört något mer än att Foyston tagit över Tufas lägenhet. Hittade dock denna artikel från 5:e januari där det redan då stod att familjen i nuläget bor kvar i Onsala så att Foyston gör som Askebrand gjorde och långpendlar till mellan Växjö och norra Halland: https://norrahalland.se/fotboll/lamnar-toppklubben-men-inte-onsala/39740
Valance Hansen Låter som ett jobbigt upplägg att pendla, pendlar han tillbaka på helgen då bara i och med att han har en lägenhet i Växjö?