stefanps VV-Oppnasitt84 Vad jag än sa innan så ser jag Herdonsson som det bästa alternativet. Men är öppen för Adjei då han har potential. Thorri känns som ett osäker kort eftersom han knappt spelat en minut.
ZWEMPA Varför dissar alla Thorri. Har han verkligen varit så dålig? Det finns ändå en potential i hans offensiv.
Ozze ZWEMPA Kroppskontroll och bollkänsla som får Morten Sundli att framstå som en korsning mellan en balettdansös och Phil Foden
Hansen Ozze Jaha då har man Per-Magnus Sandahl i huvudet igen när man just hade börjat förtränga honom efter tråden om de värsta säsongerna.
Karekezi Fått följande elva viskad till mig: Wallinder Herdonsson-Mattis-Kricak-Bergquist Ljung-Kusu-Seger Rodic-Aliev-ABW Starke, Tatu och Theo utanför truppen, i övrigt inga skrällar på bänken.
Hansen Karekezi Låter som en tänkbar elva för seriepremiären även fast Herdonsson sagt i veckan att han ser sig främst som mittfältare.
Slangen Verkar vara TV4 Play som gäller idag eftersom matchen inte sänds på sportkanalen. Nån som vet om man man teckna abonnemang och sedan säga upp och bara betala för en månad? Eller är det minst sex månader som gäller?
Berra Ganska intressant match idag ändå även om det är väldigt tyst inför. En tävlingsmatch borta mot en av dom förväntade topplagen i serien. Resultatet är ju kanske skit samma. Men spelet. Hur bra är vi?
Tompa Två ytterbackar på bänken och en innermittfältare på högerbacken. Tuff konkurrens om platserna.
Tompa Slangen Ändrade till ”ytterbackar” från ”högerbackar”. Blir intressant om Herdon får den platsen om alla fyra ytterbackar är friska. Känns som att han är för bra för att sätta på bänken.