jojolaget Oldtimern Östersund har väl effektivt plockat bort ABW i den första halvleken, inte konstigare än så.
jojolaget Redarmy88 Erick Brendon har sparkat ner Kusu flera ggr, ett mysterium att han inte ens fått en varning.
Tompa Märkligt att det ska vara så jobbigt att visa gula kortet till Östersunsdspelare. Ännu en målvakt som gör sitt livs match mot just Öster.
xonitex Tompa livs match vet jag inte direkt. Ganska rakt på, avsluten. Malcom Stolt in nu. Lär avgöra. 🙁
TuffeUffe RaffeE Mörfelt. Allt som oftast passar han bollen först när han satt sig i skiten, då det inte finns några alternativ.
Tompa Tycker Kusu gör det bra i andra halvlek, so far. Känslan är ändå att vi åker på ett baklängesmål när som.
xonitex stefanps kul? Han håller knappt i div 1. Vad håller Foyston på med? Ännu en vaskad säsong. Bra jobbat samtliga inblandade i den sportsliga ledningen. Avgå.
xonitex Man undrar ju vad hänt med Foyston. Såg uppgiven ut innan match. Märkliga byten osv. Har han totalt gett upp han också?
El_barto xonitex Tillhör de som tyckte det var fel att byta ut Tufa. Än har inte Foyton motbevisat mig.
DeppigPojk Folk kritiserar adjei bytet men det är klokt enligt mig. När det ser ut såhär kan man lika gärna passa på o testa