stefanps Har lyssnat igenom dina poddar, tycker det är kul att du kör på med det och gillar att du ofta har gäster.
Om jag dock får ge lite konstruktiv kritik så tycker jag det ofta känns som för mycket intervju och för lite podd. Typ att du eller din kompanjon ställer en fråga, får svar på den och går vidare till nästa. Det är sällan följdfrågor eller liknande vilken gör att samtalet stundtals kan kännas platt. Om du hade kört mer semistrukturerat tror jag det hade höjt kvaliteten mer.