xonitex jojolaget förlåt att man har en åsikt, lite meningen med ett forum. Bemöt en åsikt med varför du inte du tycker som jag istället för att leka Allan. Jag tycker bytena var väl defensiva. Men en poäng kanske är jättebra. Om man vill vara på säker mark.
jojolaget xonitex ha gärna åsikter, ännu hellre kreativa, men rent gnäll kan ibland vara snyggt att hålla inne med.
DeppigPojk Alievs Intervju värkar vara sann, grabben kan inte ha ätit godis på 100 år för den kroppen
jojolaget Anders Speciellt då domaren blåste och manade på Petrovic vid halvlekens första Österhörna att skynda på ut till hörnan.
xonitex jojolaget Väl många rockader i mitt tycker. Kanske man ska hålla inne med sina känslor, jag vet inte. Vi uttrycker vår frustration på olika sätt. Inte så mycket gnälla över att man visar känslor under en match.
Plantagenparkeringen Det slår mig att stämningen i truppen verkar vara mer av "kollegor jag måste umgås med" än "kollegor jag älskar att vara med". Förklarar även varför Foyston och Vito letar efter ödmjuka personer som fungerar i grupp.
Lindstig xonitex Vi körde ju med trebackslinje mot Helsingborg med en man kort o vann återstående tiden med 1-0.
jojolaget Varför får Seger varning när han och Merbom Adolfsson tacklar varandra men Merbom Adolfsson faller? Ska man straffas för att man är bättre och starkare?
DeppigPojk Förstår mig knappast på fotbolls regler. Är målvakten helt orörlig? Varför de? Aliev är ju först in i situationen och sen får han slag av Nilsson?
Plantagenparkeringen Ljung mfl tar alla flertalet löpningar bakom backlinje. Ibland behöver bollen komma i den ytan. Hela Öster kan inte helt plötsligt spela som Petrovic och gå direkt på skott/vika inåt.