@Calle01 sa:
@Slangen sa:
@Bonus sa:
Intressant värvning! Är Bonnah redan flygfärdig för superettan?? Kanske... Hur mycket kostar ett sånt här kontraktsbundet utköp?? Öster och Vito måste verkligen tro på honom. Då tror jag också att detta blir bra!
För Superettan håller han alla gånger. Frågan är om han är en toppspelare med potential att ta sig/oss till allsvenskan eller om superettan är hans högstanivån.
Förstår din poäng och din önskan om att alla årets nyförvärv skall hålla i Allsvenskan redan om ett år. Jag har aldrig sett honom spela men med de lovorden om honom här på forumet (sportsligt) och hans poängproduktion borde detta vara en bra värvning.
Som alla andra är även jag nyfiken på vad han kostar i övergångssumma. Om köpet av Bonnah blir av, har vi köpt två spelare den här säsongen. De köpen plus att vi inte har någon marknadschef på plats, gör att jag verkligen håller tummarna för att Jens och Vito har koll på ekonomin.
Jag tror åtminstone att Jens har ekonomisk koll. Han är skärpt. Dessutom finns i styrelsen två skärpta personer till vad gäller ekonomistyrning; Ordf Jonas Karlsson och Markus Holm.