@jores sa:
@Villenyblom sa:
@Ols sa:
Ett bra byte om vi byter Mortensen mot Rodic.
Sedan får vi väl tro att Tufa är delaktig i processen kring spelarrekryteringar. För frågan är väl om det finns något krut kvar att lägga på någon anfallare. På den posten kanske vi sedan får nöja oss med Färöingen .
Varken JW eller någon 18åring kommer starta som anfallare i seriepremiären
Kozica med Marc bakom sig och Rodic och Isak på varsin kant känns troligast just nu. Eventuellt att Marc eller Kozica ger plats åt JW vilket inte är lika troligt. Bonnah och JW som inhoppare i andra halvlek. Om ny anfallare värvas blir det antingen Marc, Isak eller Kozica som får börja på bänken. Verkar som att det kommer bli en jäkligt stark bänk också i alla lagdelar. Känslan är att vi har goda chanser att ta en direktplats till Allsvenskan.
Jag tror att Bonnah kommer gå före Isak, definitivt över hela säsongen men förmodligen redan från start.
Håller med om truppbredden. Detta är en satsning. En kapabel anfallare in så ser jag ärligt talat inte en starkare trupp.
Sorry för spam men skriver från mobilen och orkar inte klippa och klistra in i något av mina tidigare inlägg.
E:
Nilsson
Tatu-Månz/Mattis-Stenberg-Silverholt
Kusu-Höken
Rodic-Rochester/Kozica-Bonnah
Kozica/JW/X
Bänk: Stulic, Theo, Månz/Mattis, Drott/Engqvist/Pavic, Kozica/Rochester/JW, Teo/Alen/Pavic, Isak
Plus spännande unga som CE, DS, Wibrån.
Hyfsat.