Christoffer @Kalle Dahl sa: Syntes Vito till på dagens u21-match? Tyckte jag skymtade honom i tevesändningen.
Bonus Vito var där och letade efter Mr X. Hittade han honom? Efter gårdagens spel och två mål, med snudd på tre kan han heta Teo Brenner-Toris???
VV-Oppnasitt84 @Bonus sa: Vito var där och letade efter Mr X. Hittade han honom? Efter gårdagens spel och två mål, med snudd på tre kan han heta Teo Brenner-Toris??? Utifrån ett dagsformsperspektiv tycker jag att han och JW ska få en halvlek var som nia mot HIF och sedan får de tampas på träningarna ända fram tills seriepremiären om vem som ska få starta den matchen.
Apotekaren Öster har fått en ny följare på instagram Paulinho Czerniaski, Brasilianare som spelar i FC Örebro Nordic
VV-Oppnasitt84 @Apotekaren sa: Öster har fått en ny följare på instagram Paulinho Czerniaski, Brasilianare som spelar i FC Örebro Nordic 18 mål på 11 matcher i division 5 2021. Född -99.
Sääf @Apotekaren sa: Öster har fått en ny följare på instagram Paulinho Czerniaski, Brasilianare som spelar i FC Örebro Nordic Han följer Öster, ett gäng fotbollsspelare, storbystade damer…och Slätthög BoIS :)
Apotekaren Verkar vara en klubb för brasilianska spelare att visa upp sig i europa, spännande koncept
Kalle Dahl Nu är vi inne på transferfönstrets sista vecka. Ademi lånas ut till Finland, öppnar lite plats för ABW att få hoppa in på en kant emellanåt.
Jockeluring Har nu sett Uppsnack både för allsvenskan och SE. "Suck!" Ganska många som letar efter en redi fårward.
ÖIF135 För att ge lite hopp kan jag berätta att Vito endast för några dagar sedan träffade Mr X. Sen om det blir Mr X är en annan fråga :wink:
Lindstig Nu är det typ 300:e gången i år som jag har gått in på forumet för att se om vi värvat en redig forward. Nästa gång kanske det har hänt...
xonitex @ÖIF135 sa: För att ge lite hopp kan jag berätta att Vito endast för några dagar sedan träffade Mr X. Sen om det blir Mr X är en annan fråga :wink: Ge oss en hint!! Är han från Europa? Afrika? Asien? Kontraktslös?
WittonAlbion @Lindstig sa: Nu är det typ 300:e gången i år som jag har gått in på forumet för att se om vi värvat en redig forward. Nästa gång kanske det har hänt... Precis så är det för mig också. Varje dag efter jobbet går man in på forumet och hoppas på 50st olästa meddelanden i Silly Season-tråden :+1:
Sheriffen Börjar bli orolig för hur fan vi ska göra mål. Yttrar på fel kant, en riktigt trött Kozica och ingen MR X på plats. 6-8 plats…?