xonitex https://www.svenskfotboll.se/4a57a7/globalassets/svff/dokumentdokumentblock/tavling/tavlingsforeskrifter/2024/gruppindelningar-och-spelordningar-for-kvalspelet-2024.pdf Hoppas inte det blir aktuellt.
Ingemar xonitex Verkligen inte. 24 november ska jag handla julklappar alternativt skotta snö, jag varken vill eller hinna åka till Värnamo och frysa halvt ihjäl.
Ruuben Många säger att Degerfors vann serien för att man har bäst spelare, inte bäst lag. Men jag tycker Öster har bäst spelare (vi har t.ex. gjort mest mål) fast Degerfors har bättre lag än Öster då de dippat mindre än Öster, därför de vann serien.
Old Chap Årets säsong av Superettan för Östers vidkommande är extremt likt vad som hände 2002. Flera gånger under den hösten förlorade Öster oväntat och var nästan avsågade från toppstriden för att under de allra sista matcherna vända trenden och lyckades till slut nå förstaplatsen i tabellen. Sista matchen mot Café Opera var Öster tvungna att vinna. Sent i andra halvlek gjorde Johan Mattsson och Anton Axelsson två mål. Hoppas Öster årgång 2025 blir ett mer stabilt lag än vad årgång 2003 var. En utbränd tränare och en långtidsskadad skyttekung gjorde att de fina värvningar laget gjort inför säsongen inte räckte till.
Old Chap jon Jag såg den matchen 2003 och minns att Östers Marcus Jonsson tvingade utgå helt blodig med en bruten näsa och att Öster fick avsluta en gubbe kort då alla byten var gjorda,