Mrking Frågan är om Öster sparkade Vito för att ta in en parterapeut eller något, en riktig ”were in this together” känsla idag.
Ruuben Vi kontrollerar matchen precis som vi ska, såhär borde det sett ut hela säsongen. Kricaks 1-0 mål är ju bara så jävla viktigt när han satsar allt han har som om det inte fanns någon morgondag, bolljäveln skulle bara in, exakt så ska en kapten visa vägen! Så jävla enkelt, + 3 poäng + 3 i målskillnad. Vamos!!!!
outdoor_miner Ruuben Kricaks 1-0 mål är ju bara så jävla viktigt när han satsar allt han har som om det inte fanns någon morgondag, Älskar glöden i hans blick efteråt också!
Bissan Riktigt, riktigt fint att se laget idag. Precis så här vill jag se oss spela resterande matcher, då lever hoppet!!! För första gången i år imponerades jag även av Söderberg som gör ett starkt inhopp. Och även Adjei gjorde ett stabilt inhopp, kul!
Vikash sim Typ den enda utespelaren som varit genomgående bra denna säsong. Och den värvningen halvsågade jag på förhand : )))
xonitex Vi hade lite flyt för en gångs skull som hade 2-1 i paus efter en första halvlek som präglades av en hel del slarv i både offensiv och defensiv samt svagt passningsspel. Men i andra spelar vi upp oss ordentligt och visar upp en fin fotboll. Fortsätt nu Öster!
Janne Salpa Fan, det måste kännas motigt efter en sådan här insats att redan sitta i "det här går aldrig"-båten och vara en av de som checkade ut uppgivet för tre omgångar sedan. En tröst då att kanske att det ändå finns sju omgångar kvar för Öster att tappa formen på igen. Jag håller mig däremot fortsatt positiv och tror på detta. Det blir en rolig höst.
Tompa Sundsvall lite på gång. Fyra raka utan förlust, två oavgjorda och två vinster. Tuff bortamatch hur som helst.
xonitex Eckart var ett bra tag sedan vi hade en mittfältare som hade förmågan att slå en vertikal passning som slår ut lagdelar samt spelar snabbt och enkelt. Bra blick för spelet. Minus är att han inte är kvick men då hade han inte spelat i Superettan 2024.
Calle01 xonitex Ett annat minus är en del slarviga passningar. Kan han bara slipa bort det ser det bra ut.
Calle01 Redarmy88 Jag trodde verkligen att han skulle starta. Men han fick istället 0 minuter så min spaning var väldigt fel.