Ruuben Vad tror vi för startelva? Jag förutsätter att det blir samma. Finns risk att det står 0-0 med 70 minuter på klockan när vi möter Utsikten, då är det extremt viktigt att ha något att slänga in som kan luckra upp, Mörfeldt och Petrovic behöver vara tillgängliga då.
rasmooo Ruuben Minut 70 är perfekt tid att börja värma upp så dem är varma i kroppen när dem byts in på stopptid
Redarmy88 Gäller att ta tillvara på alla som är på kortsidan på måndag. Jag tror vi kan locka tillbaka många ifall vi anstränger med en god stämning samt en seger i ryggen. Jag vågar påstå att vi på måndag kommer presentera smålands utan konkurrens mäktigaste kortsida. Sug på den karamellen...
devve Redarmy88 Våga ställa krav med dock, förra året var det väl iprincip full läktare men lät knappt som hälften, gäller för alla att förstå att man får och ska ta i
Lindstig Ta med vänner, klasskamrater o kollegor. Fråga folk ni möter på stan eller i korridoren. Bra resultat på planen o god stämning på läktaren gör säkert att många kommer tillbaka.
Redarmy88 devve Absolut men växla vi med ett par enkla ramsor tror jag vi kan få med dom som kanske inte står så ofta på kortsidan. Krav och förutsättningar. Jag tror biljetterna är slut innan måndag 🔥🔥🔥
Plantagenparkeringen Brutal utväxling på antalet utdelade biljetter. Är utdelade biljetter fortfarande främst för folk utanför stan? Apropå Öster är Kronobergs lag.
Kalle Dahl This website is under heavy load (queue full) We're sorry, too many people are accessing this website at the same time. We're working on this problem. Please try again later.
VV-Oppnasitt84 Denna match känns redan glödhet. Om Bois tappar poäng i morgon kan detta bli en årtiondets mest signifikanta matcher i paritet med det allsvenska kvalet mot Varberg.
Jockeluring Jag säger det igen: Upp med en bild på Bosko i omklädningsrummet. Alla måste vara SUPERTAGGADE från start!
Davidsson https://ostersif.se/gratismatchen 1 Miljon är nådd, men vi är många fler som kan bidra! Mot allsvenskan ☝️
Ronnie Dum fråga kanske men om man har säsongskort på sittplats behöver man väl inte boka biljett va?
Plantagenparkeringen https://www.smp.se/sport/traditionen-sager-att-oster-slutar-topp-3-om-det-blir-seger-pa-mandag/ Intressant statistik om hur viktig matchen på måndag blir.
Bissan Plantagenparkeringen Älskar när Dan plockar fram sina historiska pärmar och ger oss spännande statistik! Mer av Dan åt folket!!!
Ols Östers spel har ju hackat en hel del under säsongen. Så jag tror att det kan betyda en hel del om Öster kan lägga till en tredje raka seger inför avslutningen