antzzo Öster kmr arrangera sponsorbussar, Exilare och Österfans runt om i Sverige kommer köra bil, samt East Fronts bussar. Det kommer bli fullt.
Redarmy88 Det är högt tryck på biljetterna till bortastå i Degerfors. Jag rekommenderar er verkligen att köpa biljett ifall ni vill vara säkra på att få plats. Nu färgar vi degerfors rött och blått. Ta med samtliga halsdukar.
MarioFantastico Bokat fyra platser i bussen men i mailet står det inget om antal - inga konstigheter eller? Vill ogärna behöva lämna tre i familjen hemma på lördag…
rapparee_1 Uppdaterad reseinfo kommer snart! Tiden 08.30 stämmer. (En buss med tifogrejer kommer att avgå ännu tidigare för att vara den som kommer fram först). Det går inte att arrangera något matstopp på vägen upp. Tips är därför att ta med egen lunchmat eller köpa mat vid arenan.
KamiKnazen MarioFantastico Jag fick samma klump i magen när jag såg bekräftelsemailet men då är det bara att tuta och köra då. Två till bokade här! FORZA!
Tompa Nån som har koll på antal bokade? 184 har det stått nästan hela dagen. Lär vara betydligt fler.
antzzo Redarmy88 300 pers kommer inte räcka. kommer bli utökat helt klart. alla ska med. fixa bussar chaufförer allt