Mauritz Är en exilare boende i Malmö och funderar på att dra ihop ett gäng till en sportbar för ÖIF-DIF nu på lördag (har inte möjlighet att hänga med bussen upp). Finns EF Scania eller liknande konstellation kvar? Någon annan Malmö/Skåne-bo som är sugen?
Plut Mauritz jag ska med! Vilken sportbar pratar vi om? Vi har suttit på O'Leary's på centralen några gånger tidigare. Eller Vinny's på St Knuts, mitt i MFF-land!😉 /Patrik
Gurröö Personligen ska jag upp, men vi har en messengergrupp med folk i Malmö/Skåne som är aktiv emellanåt. Skicka ett privat meddelande om det önskas vara med där!
TuffeUffe Lägg gärna upp i den här tråden om det kommer bli något gemensamt på någon sportbar. Sonen och jag kan eventuellt ansluta.
Mauritz Tänkte kolla Bakfickan, men gillar även andra nämnda ställen. Viktigast känns att vi kan samla samtliga intresserade i Malmö med omnejd så kan jag ringa runt. Ska först försöka komma in i Messengergruppen så kan jag uppdatera här.
El_barto Också lite nyfiken. Bor inte i Malmö, men jobbar där så är där rätt mycket. Har sett mer än en östermatch på hotellrum...
Mauritz Fint! Skreb tidigare i veckan där. Men skickar ett nytt meddelande så får ni kolla skräppost eller så. Topp!
Manne Mauritz det ska erkännas att vi nog inte kollar den så ofta, men på public demand så ska jag kika 👍
Mauritz Har bokat kl 14:30 på Sir Tobys! Vi är 4 pers men tog lite höjd och bokade för 10 pers, så hojta gärna här om ni vill komma så kan jag justera om vi blir fler eller färre!
Miguelino Manne skrev på fb meddelande men inget svar än så länge. Jag följer gärna med till Sir tobys om det blir ett gäng där iaf! 😄
TuffeUffe Måste tyvärr avstå kollektiva tittningen på pub i Malmö. För att hantera mina nerver måste jag inta drycker som inte är förenliga med bilkörning.