Ostertillsjagdor Ols Stor skillnad på att få hoppa in i ett högst dysfunktionellt lag jämfört med att spela kontinuerligt i ett förmodat topplag i Superettan.
sandjohansson Ostertillsjagdor Grabben har dessutom öst in mål i alla lag han har spelat i utom ett: Blåvitts A-lag. Tror han kommer att bli skitbra om vi kan få honom.
HB352 sandjohansson Exakt, killen har förmågan att göra mål. Det är inget som går att träna sig till.
Tompa Lite imponerad av 12 mål på 10 matcher. Tror han målade i alla matcher han spelade i Ljungskile utom en. Å andra sidan gjorde Aliev 26 mål på 28 matcher i div 1 säsongen 2023.
El_barto Tompa Å andra sidan gjorde Aliev 26 mål på 28 matcher i div 1 säsongen 2023. Och det blev ju rätt bra i SE.
Ols Apotekaren Eller vill han visa alla ungdomar som håller på Öster - och som kanske spelar i Öster - vad som krävs för att ta sig dit - till Östers A-lag. För tiktok är väl en barnkanal.
rasmooo Apotekaren Du menar att en klubb skulle få upp ögonen för Mattis bara för att han lägger upp videos på tiktok när han tränar? Haha, vilka klubbar tror du scoutar på tiktok?
Apotekaren Ols barnkanal vet jag inte, hade aldrig låtit mina barn var där. Det är en plattform för att visa upp sig och dom flesta klubbarna i världen har konton och troligtvis flera scoutagenturer också. Jag säger inte att han enbart gör det gör att visa upp sig för andra klubbar men han skapade kontot 4/11 och kör bara med neutrala kläder, troligtvis hans agent som fått honom att göra det!
Redarmy88 Mattis skrev nyligen kontrakt med oss, antagligen för att klubben han älskar ska få bra betalt, kunde istället väntat ut kontraktet och fått en fet sign on vid en eventuell flytt. Mattis har definitivt hjärtat på rätt ställe.
Apotekaren rasmooo läs lite mellan raderna, man köper inte någon efter ett tiktok klipp men man för upp hypen och fördjupar sig i en spelare som syns mer än en som inte visar upp något. Jag tvekar inte en sekund på att Mattis älskar Öster men han spelar nog hellre nån annanstans än i superettan om han får chansen.
rasmooo Apotekaren Skulle förvåna och oroa mig om managers/sportchefer/scouter öht lutade sig åt tiktok i något som rör deras arbete. Dock så är Mattis förmodligen förlorad ändå och det hade han varit oavsett serietillhörighet. Han är redo för nästa steg, sen hoppas vi att han lämnar för utlandet och att det blir bra ekonomiskt för oss.
Apotekaren rasmooo jag ber så hemskt mycket om ursäkt, hur skulle jag veta att du har full koll på hur hela fotbollvärlden och scouting fungerar, speciellt när du inte läser vad jag skriver..
Eric Apotekaren Instämmer, säger som GW ”hata slumpen”. Klart att TikTok är en liten del av byggandet utav det personliga varumärket. Sen att det även kan öppna upp möjligheter för personlig spons osv kan ju säkert med vara en faktor.
Zajjan ”Osäker källa” MEN jag träffa hela laget på krogen. Däribland Dansken som tog i hand med mig och svor på att han spelar hos oss nästa säsong!