ubie67 xonitex Bara realistiskt utefter följt spelarn ifråga ganska nära under 2års tid, sedan när var det förbjudet ha en personlig åsikt?
xonitex ubie67 charmigt att skriva skeptisk med versaler utan att underbygga med varför i så fall du tycker så.
ÖÖIIFF Även Koukou en tidigare blowit-spelare med 0 mål på kontot där som vi blint skall förlita oss på nästa år då, kanske blir bra med denna nu yngre förmåga men känns lite krystat och desperat för hela 3 mille.
El_barto Ols Han har faktiskt inte gjort något som helst avtryck i allsvenskan när han har fått chansen där. Vi spelar förvisso inte i Allsvenskan nästa år.
ubie67 xonitex Varför måste man alltid göra det, du som sätter ribban hur alla skall skriva på ett xonitext korrekt sätt eller, jättecharmigt isåfall!
xonitex ubie67 Vi håller ju på Öster, eller hur, det har vi nog gemensamt alla här på East Fronts forum. För min del behöver du inte skriva varför du tycker en sak speciellt inte om det handlar om K*lmar, jag svarade egentligen med samma mynt tillbaka som du uttryckte dig. Då är det åsiktskorridor enligt dig. Kom igen.
ÖÖIIFF Då kan vi då alltså ha Uddenäs, Koukou, JVP samt nu då Carlstrand där framme som främsta anfallsvapen; 4st spelare som kapitalt misslyckats innan oss, men det är väl där vi befinner oss i näringskedjan tyvärr, hujedamej!
Redarmy88 ÖÖIIFF Carlstrand gjorde 12 mål på 10 matcher i division 1. Den här säsongen. På vilket sätt har han misslyckats? 21 åring som öst in mål låter som ett namn att satsa på som dessutom har framtiden framför sig.
KamiKnazen Vi går alla i väntans frustrerade tider och då kan det bli lite friktion. Det hör till både nedflyttning och årstid. Men var lite snälla mot varandra, tycker jag (OBS - ej en kommentar som mod).
xonitex Kanonvärvning om det blir av. Går nog inte på förhand få hit ett mer meriterat namn som dessutom har en jäkla potential. Kan konstatera att det fanns några kritiska röster som höjdes när Seger och KHJ anslöt också.
ÖÖIIFF xonitex lägg ned stridsyxan, faktiskt du som angrep initialt helt i onödan, sedan bara tramsdebatt vem som har rätt där du vill ha sista ordet. Ett tips från coachen: låt alla uttrycka sig som de vill utan att peka fingrar onödigt, vi älskar nog alla vårt Öster här som sagt där ordet är fritt.
xonitex ÖÖIIFF Vad gör du nu då? Leker domare. Folk blir så kränkta. Man kan ju få räkna med att få en respons om man uttrycker sig som en nöt på ett forum. Men ja, jag lägger ner nu, jag har redan fallit för långt ner i träsket här nu känner jag. Mod får väl ta ta bort mina inlägg! Framåt Öster.
Horn 12 mål på 10 matcher i LSK? Tacka vet jag 26 mål på 28 matcher för Trollhättan. Om mycket mål i ettan är måttstocken ska vi nog vara nöjda om Carlstrand vill komma och bevisa sig hos oss. De gick ju bra med Alibek.
Sääf Sr Alla kan ju bara inse att det vi måste jobba med är att se potential i spelare underifrån som lyckats där och kanske kan ta steget, eller spelare som av någon anledning inte växlat ut där de är men där det finns en potential. Värva färdiga allsvenska spelare lär vi ju inte göra på löpande band.
Anders Sääf Sr Utan att ha någon statistik som grund så är känslan att det inte blir särskilt bra med de där trötta etablerade allsvenska spelarna. Bättre att värva folk på uppgång istället för nedgång. Gamla spelare från allsvenskan som går till Superettan måste ha en jäkla glöd för att bibehålla klass. Kricak är väl ett (ovanligt) exempel på det.
stefanps Linus Carlstrand klar enligt FD: https://fotbolldirekt.se/superettan/officiellt-ljungskile-gor-sig-av-med-sju-spelare/
somsolen stefanps Bra säger jag. Vi behöver någon som på riktigt gjort mål i nutid och har framtiden för sig.